Pokud máte zájem vyjádřit připomínku, stížnost či podnět k čemukoliv, co se týká služeb rané péče, můžete se obrátit:

  • na svého poradce
  • na ředitelku pracoviště Mgr. Pavlu Matyášovou, U Botanické zahrady 4, Olomouc, 779 00, tel. 774 734 035
  • na Radu SPRP, Klimentská 2, Praha 1, 110 00
  • na Radu klientů

Ke dni 01.01.2022 byla zvolena vedením Společnosti pro ranou péči, z. s., níže uvedená rada klientů, která má působnost ve všech pobočkách společnosti.

Za Společnost pro ranou péči, pobočka Brno 

  • Jitka Smolíková

Mobil: +420 737 359 974
Email: ji.smolikova@tiscali.cz

Za Společnost pro ranou péči, pobočka pro zrak Olomouc

  • Markéta Flamhum

Mobil:  +420 775 108 199
E-mail: marketaflamhum@seznam.cz

Za Společnost pro ranou péči, pobočka pro rodinu Olomouc

  • Kateřina Čechová

Mobil:  +420 776 128 890
E-mail:  katerina.cechova@atlas.cz

 

V případě, že nebudete spokojeni s vyřízením vaší stížnosti, máte možnost se obrátit na nezávislé orgány:

  • na úřad příslušného kraje
  • nebo na Veřejné ochránce práv, Brno, Údolní 39, 602 00, tel. 542 542 888

Stížnost, připomínku nebo podnět můžete anonymně podat také prostřednictvím:

  • anonymní schránky (označená poštovní schránka, kterou naleznete v 1.patře po pravé straně před vstupem na pracoviště). Schránka je vybírána jednou týdně.

Vaše stížnosti, které mohou být přijaty jak ústně tak písemně, budou zaevidovány. Poté budou vyřízeny písemně do 30 dnů a o výsledcích budou informovány všechny zúčastněné strany.

Se všemi údaji bude nakládáno podle Zákona o ochraně osobních údajů a bude zaručena diskrétnost.

Příloha č. 1 Směrnice o podávání a vyřizování stížností-Rada klientů

GDPR